divendres, 13 d’abril del 2012

Les nostres opinions...

"A mi m'agradat el dentista  perque he apres coses com que els li cauen  les dents de llet als 5-6 anys". (Alejandra 3r).

"Jo m'ho vaig passar molt bé. M' agradaria anar un  altra dia perque em  miri les  dents."( Salem 3r)

"A mi em va agradar quan el dentista va posar el FLUOR al Mohamed". (Maria 4t)

"A mi em va agradar l' entrevista  perquè ens va dir quantes dents tenim". (Mohamed 4t)

"A mi m'agradat el fluor que li han posat a un company. El dentista ens ha regalat un mirall per mirar nos la boca. Tambe li hem vist les càries a una companya". ( Ruben 3r)

"Desprès de la visita al dentista m'he adonat que he d' anar per treure 'm les càries". ( Cari 3r)

"Ha estat una activitat que ens ha permès treballar la lectoescriptura d'una manera molt més motivadora i FUNCIONAL. Ens hem adonat de la importància de llegir i escriure per coses de la vida, sobretot aquells alumnes que tenen més dificultats i sovint mostren actituts de rebuig vers tot allò que és el codi escrit." (Mireia. Mestra)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada